[Hungarologia] A szentgotthárdi csata és a vasvári béke: Oszmán terjeszkedés - európai összefogás (meghívó könyvbemutatóra)

Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság nmtt at iif.hu
2018. Ápr. 12., Cs, 13:08:02 CEST

Könyvbemutató

Szeretettel várjuk a Társaság tagjait és az érdeklődőket a következő,
Társaságunk választmányi tagjainak közreműködésével készült kötetek közös
bemutatóján:

A szentgotthárdi csata és a vasvári béke: Oszmán terjeszkedés - európai
összefogás, szerk. Tóth Ferenc, Zágorhidi Czigány Balázs, Budapst, MTA BTK,
2017.

Határok fölött: Tanulmányok a költő, katona, állmaférfi Zrínyi Miklósról,
szerk. Bene Sándor, Fodor Pál, Hausner Gábor, Padányi József, Budapest, MTA
BTK, 2016.

Időpont és helyszín:

2018. április 16. hétfő, 17.00

Ludovika Campus, Zrínyi terem

(1083 Budapest, Ludovika tér 2)

A köteteket bemutatják:

Bitskey István akadémikus (Debreceni Egyetem)

Szenes Zoltán egyetemi tanár (Nemzeti Közszolgálati Egyetem)

Molnár Antal tudományos főmunkatárs (MTA BTK, Történettudományi Intézet)