[Hungarologia] Uj könyvem

George Gomori georgeandmari.gomori at yahoo.co.uk
2017. Május. 13., Szo, 20:53:41 CEST

Tisztelt Hungarológusok,
A Könyvhétre ujabb verseskötetem jelenik meg,aminek bemutatója június 15-én d.u. 6 órakor lesz a budapesti Lengyel Kultúrális Intézetben.A könyv cime kicsit furcsa,mert "Az ajtó monológja"  kiadója az Orpheusz.
Továbbá ugyancsak a Könyvhétre jelenik meg az OszK kiadásában az a antológia, ami mai magyar költōk Arany Jánosról ír verseit gyūjtötte össze.Ebben is lesz egy versem,meg rajtam kivül még (gondolom) vagy 70 költōé . Biztos lesznek köztük más filoszok is.
Üdvözlettel,
Gömöri György
Sent from my iPad