[Hungarologia] Gyászülés dr. Bányai János halála alkalmából

Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság nmtt at iif.hu
2016. Feb. 23., K, 10:53:54 CET

Gyászülés dr. Bányai János halála alkalmából

Dr. Bányai János akadémikus, nyugalmazott egyetemi tanár halála alkalmából
február 23-án, kedden 11 órakor közös gyászülést tart az újvidéki
Bölcsészettudományi Kar és a Szerb Tudományos és Művészeti Akadémia újvidéki
tagozata. A helyszín az újvidéki Bölcsészettudományi Kar moziterme.

Dr. Bányai János február 21-én hunyt el, életének 77. évében.

Temetése február 24-én, szerdán 15 órakor lesz a bácsfeketehegyi temetőben.

A temetésre a Magyar Nemzeti Tanács szervezett autóbuszjáratot indít, amely
13.30 órakor indul Szabadkáról a Szabadegyetem parkolójából (Jovan Nenad cár
tér 15.). Az autóbusz megáll Topolyán, Topolya Község Múzeuma előtt (Tito
marsall utca 60.), valamint Kishegyesen az autóbuszállomáson. Jelentkezni a
Magyar Nemzeti Tanács Hivatalában a 024/524-534-es telefonszámon, illetve az
office at mnt.org.rs e-mail címen lehet.

Forrás:
http://www.vajma.info/cikk/kultura/10901/Gyaszules-dr-Banyai-Janos-halala-al
kalmabol.html