[Hungarologia] A Varsói Egyetem lesz a IX. Nemzetközi Hungarológiai Kongresszus helyszíne

Nemzetközi Magyarságtudományi Társas Nemzetközi Magyarságtudományi Társas
2016. Aug. 23., K, 16:21:46 CEST

A Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság Pécsett, 2016. augusztus 22-én
tartotta folyó évi közgyűlését. A Közgyűlést  videóüzenetben köszöntötte
Marcin Pałys, a Varsói Egyetem rektora. A Közgyűlés megszavazta, hogy
2021-ben a IX. Nemzetközi Hungarológiai Kongresszus helyszíne Varsó
legyen.

A teljes cikk folytatása honlapunk a következő címen olvasható:
http://hungarologia.net/a-varsoi-egyetem-lesz-a-ix-nemzetkozi-hungarologiai-kongresszus-helyszine/