[Hungarologia] Időértelmezések a magyarságtudományokban - a 2015. évi doktorjelölt-konferencia szervezőinek felhívása

Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság nmtt at iif.hu
2015. Már. 27., P, 11:50:35 CET

A NEMZETKÖZI MAGYARSÁGTUDOMÁNYI TÁRSASÁG ÉS A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM

nemzetközi doktorjelölt konferenciát szervez

2015. augusztus 27-28-án

Időértelmezések a magyarságtudományokban

címmel

Helyszín:

Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

Pécs, Ifjúság útja 6.

A konferencia céljáról, témájáról és a jelentkezés feltételeiről

a mellékletben talál részletes információt.

* * *

Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság
 <http://hungarologia.net/> http://hungarologia.net/