[Hungarologia] A Glassgow-i Egyetem Közép- és Kelet-Európai Tanszékének bemutatkozása honlapunkon

Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság nmtt at iif.hu
2014. Aug. 19., K, 13:32:04 CEST

A Glassgow-i Egyetem Közép- és Kelet-Európai Tanszékének bemutatkozása
A skóciai hungarológiai oktatásnak az 1451-ben alapított Glasgow-i Egyetem Közép- és Kelet-Európai Tanszéke ad otthont. A Tanszék a Társadalomtudományi Kollégium részét képezi. A hungarológiai képzés szerves része a szakirányú képzésnek, és a hallgatók az alapfokú képzés, valamint a posztgraduális képzés keretében is tanulnak magyar vonatkozású tárgyakat. A Tanszéken belül doktori disszertációk témavezetése is folyik. A hallgatók a magyar nyelvet alap-, közép- és felsőfokú szinten tanulhatják...

A tanszék bemutatkozásának teljes szövege honlapunkon olvasható: http://hungarologia.net/research-2/research/glassgow-i-egyetem/