[Hungarologia] Bethlen Gábor és Európa - nemzetközi konferencia 2013. október 24-26. (meghívó mellékelve)

Nemzetközi Magyarságtudományi Társas Nemzetközi Magyarságtudományi Társas
2013. Okt. 21., H, 17:06:26 CEST

M E G H Í V Ó

Tisztelettel meghívjuk a Bethlen Gábor és Európa  című nemzetközi
konferenciára, amelyre 2013. október 24. - 2013. október 26 között
kerül
sor Kolozsvárott.

A  Bethlen Gábor erdélyi fejedelem trónra lépésének 400. évfordulója
alkalmából rendezett konferencia szervezői a Babes,-Bolyai
Tudományegyetem, az Erdélyi Múzeum-Egyesület, az Eötvös Loránd
Tudományegyetem, a Debreceni Egyetem és a Magyar Tudományos Akadémia
Történettudományi Intézete.

A konferencia előadásainak a kolozsvári Magyar Történeti Intézet ad
otthont.

A konferencia megnyitójára 2013. október 24-én, 16 órai kezdettel a
Babes,-Bolyai Tudományegyetem központi épülete Aula Magna termében
kerül
sor.

A rendezvény előadásait szinkrontolmács fordítja.

A rendezvény bővebb programja a honlapon olvasható.
<http://www.eme.ro/servlet/eme/template/events%2CPEventScreen.vm/event_id/840/pageno/1/archived/false>

--
Erdélyi Múzeum-Egyesület
400009 Cluj/Kolozsvár