[Hungarologia] Mennyit ér ma egy nyelv, ha magyar (dán, finn, norvég)?

Kristof Fenyvesi fenyvesi.kristof at gmail.com
2013. Feb. 1., P, 12:46:28 CET

Groningeni Egyetem bölcsészkarának vezetősége váratlanul bejelentette,
hogy az Európai nyelvek és kultúrák szak programjából költségvetési
okokból a jövő évtől kezdve törlik a magyar, dán, finn és norvég
nyelvet. Az ügy jelentősége túlnő az egyetemi falakon s joggal tarthat
igényt szélesebb közvélemény érdeklődésére. - A döntésről és az ellene
indított petícióról Kerékjártó Ágnes, a Groningeni Egyetem docense írt
a Litera.hu portálnak:
http://www.litera.hu/hirek/mennyit-er-ma-egy-nyelv-ha-magyar-dan-finn-norveg