[Hungarologia-l] 2011. 03. 15. A JYVÄSKYLÄI EGYETEM HUNGAROLÓGIAI PROGRAMJÁNAK ÜNNEPI KONFERENCIÁJA

Kristof Fenyvesi fenyvesi.kristof at gmail.com
2011. Már. 4., P, 00:41:58 CET

Please find the English version below...

2011. 03. 15.
JYVÄSKYLÄI EGYETEM, FINNORSZÁG

A MAGYARSÁGTUDOMÁNYOK ELMÚLT HÚSZ ÉVE
Intézmények - Kutatások - Folyamatok
A JYVÄSKYLÄI EGYETEM HUNGAROLÓGIAI PROGRAMJÁNAK ÜNNEPI KONFERENCIÁJA

Helyszín: Seminaarinmäki, Juomatehdas J120, Vapaudenkatu 25.

A Jyväskyläi Egyetem hungarológia szakja a tavalyi év során töltötte
be huszadik évét. Az évforduló alkalmat ad számunkra arra, hogy 2011.
március 15-én a Jyväskyläi Egyetemen egy ünnepélyes konferencia
keretében tekintsük át szakterületünk elmúlt húsz évét, azaz
magyarságtudomány történetét a rendszerváltás óta.

A program a linkre kattintva letölthető:
<http://www.fenyvesikristof.hu/documents/miscellaneous/JyvaskylaAnniversary2011program.doc>

***

March 15, 2011
UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄ, FINLAND

HUNGARIAN STUDIES IN THE LAST TWENTY YEARS
Institutions - Researches - Processes
20th ANNIVERSARY CONFERENCE
OF THE HUNGARIAN STUDIES PROGRAM AT THE UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄ

Last year, the Hungarian Studies program at the University of
Jyväskylä had its twentieth anniversary. This twenty years is also the
time-span of the political transition in Hungary. Now it is time to
seize the opportunity to take an overview of the 20-year-history of
Hungarian Studies within the framework of a jubilee conference on
March 15, 2011.

Download the program from here:
<http://www.fenyvesikristof.hu/documents/miscellaneous/JyvaskylaAnniversary2011program.doc>

--