[Hungarologia-l] Meghívók OSZK-rendezvényekre

NMTT admin at nmtt.hu
2010. Jan. 19., K, 10:05:05 CET

Tisztelt Hungarológusok!

Az Országos Széchényi Könyvtár tisztelettel meghívja Önöket két
rendezvényére:

- elsőként a Magyar Kultúra Napja alkalmából 2010. január 21-én (e hét
csütörtökén) tartandó nyílt napjára, melynek programjai a "Látjátok feleim."
Magyar nyelvemlékek a kezdetektől a 16. század elejéig című kiállítás köré
szerveződnek.

A rendezvény keretében a kiállítás egész nap ingyenesen látogatható - öt
alkalommal (10, 11, 12, 13 és 18 órakor) tárlatvezetés kíséretében.

A nyílt napon a kiállítás katalógusa és a Nyelvemlék-mappa kedvezményes áron
kapható, továbbá 50% engedményt jár a beiratkozási díjból.

- valamint Tudományos Ülésszakára 2010. január 25-én, 9 órától kezdődően.

A részletes programokat a csatolt mellékletekben találják.

Üdvözlettel,

Mann Jolán

tartalomszerkesztő

http://www.nmtt.hu