[Hungarologia-l] Hírek az Oszakai Egyetemről

BARTA László barta at world-lang.osaka-u.ac.jp
2009. Nov. 2., H, 09:29:13 CET

Hírek az Oszakai Egyetemről

Az Oszakai Egyetem Idegennyelvi Kara 2009. november elsején és másodikán
tartja a "GOGEKI" fesztivált. A diákok a tanult nyelven, japán
feliratozással mutatnak be rövidebb színdarabot. A magyar szakos diákok Szép
Ernő: Isten madárkái című művét adták elő.

2009. november 5-én szervezünk egy konferenciát, aminek témája a magyar
nyelv tanulásával kapcsolatos szociális és kultúrális problémák.

A konferencia előadói:

Tuomo Lahdelma, Jyväskylä, Finnország

Waseda Mika, Oszaka, Japán

Kovács Tünde, Bécs, Ausztria