[Hungarologia-l] DOKUMENTUM FILM BEMUTATASA (B.pest, ELTE)

Roberto Ruspanti roberto.ruspanti at uniud.it
2009. Nov. 1., V, 10:16:03 CET

TISZTELT BARATAIM!

Okt. 4-én 16 orakor, a Golyavarban (B- terem, ELTE)
bemutatjuk a Gilberto Martinelli "GUIDO ROMANELLI. MISSIONE A
BUDAPEST" (GUIDO ROMANELLI BUDAPESTI MISSZIOJA 1919) c. filmjét (olasz
nyelven, angol felirattal), aminek én vagyok a konzulense. Lehet, hogy
a rendezo jelen lesz.
Ez lesz a filmnek elso budapesti bemutatasa. A fo bemutatasa december
1. kerul sor az Olasz Kulturintezetben.

Üdv. Roberto Ruspanti

SEMEL (SErvizio di Messaging ELettronico) - CSIT -Universita' di Udine