[Ebib] MTMT_publicatio_level oktatoknak

kokas at bibl.u-szeged.hu kokas at bibl.u-szeged.hu
2012. Május. 4., P, 13:48:29 CEST

Szerintem teljesen jó, sőt... de gondolom ebből még levél lesz, vagy
levél megy mellé, ha rövid is, ugye?

köszi!

KK

Imagination is more important than knowledge.
                                          Einstein
Dr. Kokas, Károly
főig.h., c.doc./dep.dir., hon.assoc.prof.
*** University of Szeged, Klebelsberg Library ***
H-6701 Szeged, Pf. 393 * Fax/Phone: +36(62)5466-65
kokas at bibl.u-szeged.hu

Idézet mesko at bibl.u-szeged.hu: