[Ebib] Fwd: copyright

Gausz Ildikó gildi at bibl.u-szeged.hu
2012. Ápr. 16., H, 08:45:35 CEST

Sziasztok!

Az alábbi levelet kaptam a copyright jogok kapcsán és egy kicsit
elgondolkoztatott. Ezek szerint, az a biztos, ha azt jelölik a
szerzők, hogy "csak az archívum karbantartója"? Mert az való igaz,
hogy a jogosultságokat elég hosszadalmas lenne kibogarászni (vagy
nem?). Akkor viszont senki sem fogja a "bárki"-t bejelölni ...

Ildi

----- Továbbított levél kredics at bio.u-szeged.hu címről -----
    Dátum: Sun, 15 Apr 2012 19:49:10 +0200
   Feladó: kredics at bio.u-szeged.hu
Viszontválasz cím: kredics at bio.u-szeged.hu
  Címzett: gildi at bibl.u-szeged.hu

Kedves Ildikó!

A köremailben érkezett kérésnek megfelelően az elmúlt napokban
feltöltöttem teljes közleményeim nagy részét a Publicatio
repozitóriumba, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem:

A kiadók nagyon változatos archiválási feltételeinek (mi tölthető fel,
hova és milyen feltételekkel, stb.) kibogozása rendkívül időigényes és
bonyolult feladat, ezért azt a megoldást választottam, hogy a
rendelkezésemre álló végleges pdf-fájlokat töltöttem fel a könyvtár
számára (mintegy a papíralapon történő beküldés helyett), és azok
elérhetőségét az archívum karbantartójára korlátoztam.
Ez így jogilag rendben van?

Köszönettel:

Dr. Kredics László

----- Vége a továbbított üzenetnek -----